Een onvergetelijke ervaring voor jullie en je gasten
Op een vrolijke huwelijksdag draait alles om liefde, geluk en herinneringen maken. En wat is er nu beter dan een geweldige DJ die het feest tot leven brengt en de dansvloer laat bruisen van energie? Of je nu kiest voor moderne popmuziek, klassieke hits of een mix van verschillende genres, een professionele huwelijks DJ kan de sfeer naar een volgend niveau tillen en zorgen voor een onvergetelijke ervaring voor jou en je gasten.
Flexibiliteit: Een must als DJ
Met mijn jarenlange ervaring, weet ik hoe belangrijk het is flexibel te zijn en daarom is veel mogelijk in samenspraak; Een bijzondere openingsdans? Geen probleem. Speciale verzoekjes? Geen probleem. Net even wat meer licht of een extra artiest erbij boeken? Ook dat is geen probleem. Maak uw wensen kenbaar en samen bespreken we de mogelijkheden.
Kleren maken de man…ehh DJ
Een bruiloft is een viering van liefde en verbondenheid, en elk aspect van die speciale dag draagt bij aan de algehele sfeer en beleving. Terwijl muziek een cruciale rol speelt bij het creëren van de juiste ambiance, wordt vaak het belang van de presentatie van de DJ over het hoofd gezien. Een DJ die goed gekleed is, voegt een extra laag van elegantie en professionaliteit toe aan het evenement.
Als DJ probeer ik me aan te passen en vind ik dat je op een bruiloft net even wat beter gekleed moet gaan dan een regulier feest. Strak in het pak is niet altijd nodig, maar de DJ is onderdeel van het feest en dus kom ik ook altijd gepast gekleed.
De muziekkeuze
Een van de meest cruciale, maar soms over het hoofd geziene aspecten van het plannen van een bruiloft is de muziekkeuze. De juiste muziek kan de sfeer bepalen, emoties versterken en herinneringen creëren die een leven lang meegaan. Ik ben een allround DJ en draai alle muziekstijlen vanaf de jaren 70 tot heden. Variatie en het aanvoelen van de gasten hebben hier een leidende rol in, maar natuurlijk kunnen jullie ook aangeven welke muziek je graag zou willen horen op jouw huwelijksfeest. Wisten jullie dat er zelfs een huwelijk top 100 bestaat? Neem gerust een kijkje!
Mijn werkwijze
Na het eerste contact ga ik jullie het hemd van jullie lijf vragen. Waarom? Omdat een heldere communicatie heel belangrijk is! In mijn werkwijze hanteer ik de volgende stappen, zodat we samen helder krijgen hoe jullie dag er uit moet gaan zien.
- We nemen samen eerst alle info door: Welke dag? Hoe laat willen jullie dat het feest begint? Waar is het feest? Hoeveel mensen verwachten jullie? Hoelaat zal ik komen opbouwen? Etc. etc.
- De muziek: Welke muziek willen jullie graag horen? Welke muziek absoluut niet? Hebben jullie een openingsdans? Etc. etc.
- Aanvullende wensen: Hebben jullie speciale wensen? Bijvoorbeeld een zanger erbij boeken? Moet er een scherm aanwezig zijn met leuke foto’s? Willen jullie dat er een extra draadloze microfoon is voor speeches, stukjes? Etc. etc.
- Het kostenplaatje: Op basis van jullie wensen zal ik een eerlijk en helder prijsvoorstel doen
- Bevestigen: Ik zet voor jullie alles op een rijtje via een e-mail. Zo weten we zeker dat we niets over het hoofd zien en alle info juist is. Is de info juist? Dan kunnen jullie per e-mail , whatsapp of schriftelijk bevestigen.
- De betaling: Als alle informatie klopt en we beiden alles bevestigen, krijgen jullie netjes een factuur. Deze dient uiterlijk twee weken voor aanvang voldaan te zijn, tenzij anders overeengekomen.
- Bevestiging boeking: Na betaling, ontvangen jullie van mij een bevestiging, waarmee de boeking helemaal compleet is.
- Het laatste contact: Vaak bel ik nog even een dag of 3 van tevoren om te checken of jullie misschien toch nog wensen hebben. Hebben jullie die niet? Dan zien we elkaar op jullie feest en maken we er een onvergetelijke dag van.
Tot slot: Jullie zien het al….er komt veel bij kijken, maar geen zorgen. Dankzij de heldere werkwijze ga ik er voor zorgen dat jullie helemaal ontzorgt zijn! Stiekem toch nog vragen? Geen vraag is dom en geen vraag is te gek. Stel gerust jullie vragen via mijn contactformulier of waag er een belletje aan. Dan gaan we er samen een prachtig feest van maken.
Toch nog tips nodig? Bekijk hier 5 tips voor een geweldig trouwfeest!
Werkzame regio’s: Achterhoek, Doetinchem, Arnhem, Zevenaar, Duiven, Westervoort, Dieren, Doesburg, Gaanderen, Gendringen, Ulft, Dinxperlo, Zutphen, Varsseveld, Rheden, Velp en geheel Gelderland, Overijssel en Noord Brabant